onsdag 24 september 2008

Stick i rumpan!

Ja, då har man fått vara till sjukhuset. En läkare som var helt underbar, tog emot mig.
Håkan följde som stöd, skönt att ha någon att hålla i handen.
Läkaren ställde frågor och undersökte. Undersökningen var inte den skönaste man upplevt. In i ändan med fingret blev det, detta var nödvändigt för att känna var i svanskotan jag hade ont. Till slut fick jag en spruta med cortison, satan vad ont det gjorde!
Hoppas att det blir bättre än det är nu i alla fall. Men man kanske får lära sig att leva med det.

Nu äntligen har det skett!!!!! Den hemligheten får ni veta sedan. Den som lever får se!

Det är snart bara en månad kvar till Turkietresan. Skönt, jag behöver få komma bort och koppla av!

Jag och Håkan passade på att handla lite mat också när vi var inne tillsammans.

Vi plockade upp Dessi på skolan så att hon inte behövde åka med bussen hem.

Pojkarna fick vara med mormor i dag. De var på stan och shoppade lite, Gustav fick en tröja som han blev överlycklig över och Filip fick sig ett par skor som han blev så fin i.
Tack, tack och tusen tack för att du kunde ta hand om dom och handlade saker till dom!!!
Puss på dig mormor!!!

Nu börjar det att kännas en del i rumpan, måste nog byta till ryggläge.

Mer om info om vårt liv sker i morgon........

Kram Anna

1 kommentar:

Desireé sa...

Jag är så glad för din skull!
Älskar dig! <3