tisdag 16 september 2008

Grattis Pappa och Tove!

Har ringt till försäkringsbolaget angående komplettering till förra "skadan".
De hade glömt att sanera min handväska och kläderna de tvättade som var Filips har blivit alldeles för små, ändå köpte jag så att han skulle kunna ha dom ett tag. Typiskt!
Håkan var dit och visade upp TV:n och pratade om ersättningen för den. Vi köpte den för 4 år sedan kostnaden var 11654:- då. Nu är den bara värd 2000:-. Fruktansvärt!!!!!

Senare på dagen åkte han till El-giganten och inhandlade en ny platt-TV. Supersnygg! Tur att vi hade lite sparade pengar och kunde lägga till så att det fick bli en 40 tummare.
Han köpte även Spiderwick, en ny film som har kommit.

I helgen då Håkan är och jagar kommer vi andra att mysa framför den nya TV:n och se på film.
Kom inte och stör oss då!!!! *skrattar*

Håkan åker redan på torsdagkväll och kommer hem på söndag vid middag.
Då ska vi ha middagsbjudning eftersom jag fyller år.
Pust, ett år till att lägga i arkivet!

Hampus kom och lekte hos oss i dag, eventuellt om allt går som det ska ska han komma och leka i morgon också. Middag ska han också få. Kul att de leker så bra och att de kommer så bra överens

Pelletsen kom också i dag, ungarna började att bära in den då jag var tvungen att vila lite. Hade börja att få huvudvärk. Inte bra!
Jag hjälpte till lite på slutet att bära in pelletsen i källaren. Nu har vi slagit igång värmen i huset också, så att jag och Filip inte ska frysa så mycket. Skönt!

Grattis till Tove som fyller 6 år i dag, hon är kusin till våra barn. Även grattis till min pappa uppe i Luleå. Hurra, hurra, hurra, hurra!!!!!!!

Nu ska jag titta lite på TV och sedan hoppa i säng.

Ha det gott allihopa!

Kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med nya TVn.
Kram Moster.