lördag 20 september 2008

Födelsedag!

Jag fyller år i dag!!!!!

Jag fick lov att vakna ungefär halv 7. Inte roligt men vad gör man. Filip tyckte ju att det var morgon!
Vi myste tillsammans och han fick sin välling. Strax före 9 kom Gustav ner.
-Grattis mamma!
Det värmde mitt hjärta, han kom ihåg att jag fyllde år!

Efter en stund kommer Viktor och Desireé ner. Dessi kramar mig och säger grattis.

Desireé börjar att ta fram frukost medan jag får gå upp och klä på mig.

Då ser jag till min fasa att Viktor som dammsög i går INTE hade gjort överallt. Han hade lämnat både under vår säng, under skåpen mm. Inte godkänt!
Det var därför det gick så fort för honom att dammsuga, där fick man svaret.
Han fick åtgärda problemet. Det ska ju vara något så när, man fyller ju år bara en gång/år.

Vi åt frukost och sedan var det dax för dagens aktivitet, BAKNING!
Det blev Kärleksmums, Upp och ner kaka, Dumlemuffins och skal till efterrätten i morgon.

Crisse, Linda och Liam kom och grattade. Tack för presenterna, Filmen ska jag njuta av någon dag och tomaterna ska jag äta med andakt. Kul att ni kom i håg mig!
Kom gärna om ni har tid och ät med oss.

Jag måste även tacka min syster Jenny för kortet jag fick. Tusen tack!

Mormor Linnea och morfar Torsten vill jag också tacka, tyvärr blev det ju inte någon vinst men det är tanken som räknas. Ni finns i mina tankar hela tiden!

Tack moster Yvonne som SMS:ade. Fin bukett!

Tack även till pappa som hörde av sig, hoppas att du har möjlighet att komma ner till oss och hälsa på någon gång.

Kjell och mormor vill jag tacka för att ni ringde och grattade, ni kommer väl i morgon?

Tack också till Pierre och Magdalena med familj som kom och firade mig i dag. Tack för den fina uppsättningen!

Tack till kusinerna Viktoria och Sanna som skrivit kommentarer. Hälsa och tacka familjerna!

Kul för Håkan också i dag, han fick skjuta en älg. De har nu på två dagar hunnit bli 6 älgar totalt i jaktlaget. Bra jobbat!

Han kommer ju hem i morgon, då blir jag ännu mer rik. Frysen ska få jobba!!!!!

Känner mig rätt nöjd. Man har rätt många vänner som bryr sig trots allt.
Man är kanske inte ensam ändå! Det är skönt att vara omtyckt!

I morgon kommer det mer människor/kompisar och firar mig. Känns bra!

Hoppas bara att vi får ihop någon mat......*skrattar*

Nu är det sängen om man ska orka i morgon...............Sov gott!

Kram Anna

2 kommentarer:

viola sa...

Ser fram emot att få smaka allt gott ni gjort.
Erik var här i dag. Det är därför jag helt plötsligt kan skriva kommentarer - äntligen!
mam

Desireé sa...

Det blev ju en jätte godmiddag tillsmmans med gott sällskap! Detta måste göras om!
Tusen Kramar <3