onsdag 17 september 2008

Mer lingonsylt!

Gustav hade "utedag" efter lunch i dag. Han kom hem med lingon i en påse, de hade plockat både för hand och med plockare.
Det blev till att koka sylt sedan.
Viktor har också plockat lingon i dag, de ska han ha för att lära sig att koka sylt på skolan. Han plockade lite extra så att vi även skulle få lite hemma. Det är alltid bra att ha sylt i frysen!

Håkan satte upp hyllan som vi skulle ha dvd:n och boxen på, under den nya TV:n. Blev riktigt bra!

Kristina var förbi en sväng och även Jimmy tittade in.

Crisse och Liam kom på besök, jätte kul! Ni får gärna komma fler gånger!
Synd bara att det finns folk som sätter käppar i deras hjul också.....
Hoppas att det löser sig till det bästa!

Gustav hade flera kompisar med sig hem, Hampus och Jonte.
De var nere i källare och spelade, uppe på hans rum och gick loss, ute och skuttade.
Kul tror jag att de hade allihopa!

Känner mig nere....
Skulle vilja ha tid för mig själv en stund men som alltid annars går annat före.
Men snart bryter man väl ihop?????

Ja ja den som lever får se....

Apropå döden, det är 5 år sedan min styvpappa gick bort. Undrar hur livet skulle ha sett ut om han hade levt????

Nu blir det sängen.....tjing!

Kram Anna

3 kommentarer:

Sanna sa...

*kram*

Anonym sa...

Ja man tänker på Crister dom här dagarna.
Du får nog gå i ide för att få lite lugn.Tänker på Dig!
Kram Moster

Vickan sa...

Jo, man tänker på Crister... men att det gått fem år?!
Sköt om dig gumman och försök få lite egen-tid. Gå ut o promenera i skogen en stund - helt ensam. Det är mitt tips!
Kramar!