söndag 31 augusti 2008

Lingonsylt!

Håkan och Desireé plockade lingon i dag. Super bra!
Jag kokade sedan sylt, det blev 6 kg sylt!!!!!! Mycket bra att ha!

Hampus kom och lekte med Gustav. De har mycket roligt tillsammans.

Håkan satte upp lite lister på toaletten som vi fixade till. Nu är det snart färdigt....

På eftermiddagen lade jag mig på soffan med Filip och vilade. Skönt! När han sedan vaknade till flyttade jag honom till Håkan och sedan fortsatte jag att vila. Ego kan tyckas, men jag behövde det verkligen. Klockan 18.00 vaknade man till liv och sedan blev det matdax.
Pizza, Håkan lagade!

Jimmy och Jenny kom förbi en sväng. Kul! De fick även smaka på Håkans hemma gravade lax. Jätte god!!!!!

I morgon är det möte om klätterställningen, hoppas det får någon lösning.

God natt på er alla......

Kram Anna

Inga kommentarer: