fredag 22 augusti 2008

Husvagnen är hemma!

Håkan fick jaga läkaren på urologen i dag. Han hade lovat att höra av sig för en vecka sedan, men inte har det skett!!!!! Efter några timmar hör han då äntligen av sig.....
Operationen skulle han försöka att höra efter om. Eftersom den ska ske i Uppsala så är det väl mer tjorv, antar jag! Men det låter lovande, han trodde att inom 2 veckor, kanske!

Vi har fixat i husvagnen också, burit in sakerna som har varit i bussen. Sågat till en skiva för att stärka upp en överbädd i husvagnen.

Jimmy och Jenny, Nicke och Moa, Pierre och Magdalena har varit och hälsat på. Kul att alla kommer!!!

Känner att orken tryter och att det är MYCKET tungt just nu!

Förhoppningsvis vänder det väl någon gång!

Uppförsbacken måste väl ha ett slut, snart måste det gå utför, eller?

Skrivandet blir inte så långt i dag, är rätt trött.........sov sött!

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

All väntan är jobbig, det förstår jag. Men nu har ni fått något slags besked i alla fall...
Du är så trött o slut och det förstår jag också!
Det är jätteroligt med folk som hälsar på men det tar också energi. Energi som du egentligen inte har.
Innan jag blev lång-sjuk så tyckte jag ju att "allt" var så roligt, men jag insåg att även det roliga tar energi. Kanske ni skulle försöka ta det lite lugnt med alla besök en vecka och känna hur det känns?
Jag tänker på dig.
Kramar!