onsdag 20 augusti 2008

Dagen efter!

Morgonen började med att Gustav ropar.......
-Mamma jag är jätte pinkis, och jag har ont i magen!!!!!
Jag fick hjälpa honom till toaletten och sedan kröp han ner i sängen igen. Vi lånade några filmer så han ville se på tv en stund.
Nu var jag tvungen att hitta något att få i honom.
Yoghurt fick det bli, med sugrör.
Han fick i sig bara någon matsked av det och lite äppelsaft. Några tabletter tog han också.

Efter bara en stund då kom ALLT upp..........

Vi fick ta nya tag och efter en stund kunde han stoppa i sig Mariekex och ägg. Sedan blev det mer och mer. Han fixade även biff och potatis, HAN SKULLE ÄTA!
Helt otroligt, det gick riktigt bra trots alla stygn och hål.
Senare på dagen blev det även glass och kex. Bra att han kunde få i sig något eftersom han åt senaste måltiden 07.15 tisdags morse.

Läkaren som skulle skriva ut Gustav kom ungefär 13.00. Nu var det dax för hemfärd!!!!!!!!!
ÄNTLIGEN!

Kjell kom och hämtade oss. Skönt, eftersom vi var mycket trötta. Tack Kjell! Gustav somnade på vägen hem.

Väl hemma kom Linda, Liam och John på besök. De ville höra hur det var med Gustav. Kul att ni kom!! John stannade en stund och lekte lite.

Nu ska Gustav var hemma någon dag, måste ta det lugn och vara försiktig.

Själv är man jätte trött. Var bara tvungen att skriva så att alla får reda på det.

Historien som Håkan har råkat ut för med husvagnsaffären, kommer det om i morgon.......

Kram Anna

2 kommentarer:

Sanna sa...

Men herregud!! Räcker det inte snart?? *ruskar på huvudet* Stackars Gustav, men vad tapper han var! Jag vet hur det är att vara mamma och stå bredvid när barnet ska sövas..*ryser* Vill jag INTE fler gånger! Kram på er allihop!

Yvonne sa...

Duktig liten kille!Hoppas det går bra!
Nu måste det väl vända för Er snart,eller hur?
Kram från Moster.