fredag 15 augusti 2008

Sopor!

Jag fick vredesutbrott på förmiddagen. I den här familjen behöver vi verkligen träna på att kommunicera. Man säger saker och folk svarar, ändå har de inte hört vad som sagts. Typiskt!

Fick vila ganska länge på förmiddagen. Skönt! Behövde få vara ifred en stund och bara ta det lugnt. Man behöver verkligen det som kvinna (kanske även vissa män), särskilt eftersom vi har så många måsten! Puuuuuuuuh!!!!!

Medan jag låg och vilade fixade Håkan klart husvagnsaffären. Nu har man gått och blivit husvagnsägare igen! Man ska ha husvagn........
Kanske blir det en liten tripp till helgen, vi får se men jag är mycket sugen!

Håkan och Viktor byggde även en pelletstank. Den blev jätte bra och rymmer ca 500 kg. Nu behöver vi inte vara oroliga om vi skulle vilja resa bort en vecka eller två, tanken rymmer så pass mycket att den aldrig blir stående nu. Bra va?
Nu kommer vi och våldgästar, passa er!!!!!!!!!

Köttgryta till middag. Den blev riktigt bra, lite ris och broccoli till. Jummi!

Grabbarna var här och tränade lite strongman också, Håkan tränade dock inte (ni behöver inte oroa er).
Själv passade jag på att spruta stommarna till förvaringslådorna på toa. De var svarta, nu är de vita.

Magdalena, Pierre, Daniel och Erica
Jimmy och Jenny
Nicke och Moa
Robert och Marcus
alla var samtidigt hemma hos oss, mycket folk men trevligt som vanligt.

Nu blir det lite avkoppling framför TV:n. Kanske somnar jag, är faktisk mycket trött.

Slumra sött...

Kram Anna

1 kommentar:

Sanna sa...

Men hur gick det med provsvaren???