måndag 2 juni 2008

Åter igen en ny vecka!

I dag har det inte blivit så mycket gjort, känt mig trött.

Filip och jag vilade på förmiddagen medans Gustav var i skolan, vaknade av ett ryck och upptäckte att klockan var 11.00, hela förmiddagen var slut...

Ringde till skolan och sa att Gustav fick gå hem själv. Han och Hampus hade tydligen bestämt att de skulle leka, för när jag tittade ut genom fönstret kom de gående. Fick ringa till Ditte och höra om det gick bra, och det gjorde det. Det har lekt och lekt och lekt. De bestämde också, om det var fint i morgon skulle de ha vattenkrig. Kul!!!!!!

Desireé glömde chokladbollarna som hon bakade, hemma. Så det blir att bjuda i morgon istället (om hon kommer ihåg dom). Ja ja...

Viktor och Gustav hoppar som galningar på mattan, just nu i skrivandets stund...blir de aldrig trötta???? De sover väl desto bättre helt utmattade.

Desireé lagade middag i dag, korvstroganoff och ris. Hon drog sedan i väg på fotbollsträning. Hurtbullen!!! Det var ett tag sedan man själv var aktiv inom fotbollen...åren går.

Håkan kände sig också trött i dag, hoppas bara det är tillfälligt för oss. Han fick åka och köpa mer färg till skåpen, den tog nästan slut i går.
Målning för min del har det blivit sedan de andra kom hem.

Såg på min kusin Sanna's blogg att hennes ex har gjort reklamfilm. Han har gått och blivit kändis...skojar bara!!! Men lite kul är det allt!

Nu måste jag avlösa min älskade man, han kollar Filip...

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Hej! Så kul att du också har en blogg! :) Det är så spännande att få höra hur ni har det. Men tråkigt att du har så dåligt i fötterna o ryggen... hoppas du får hjälp snart! Kramar och hälsa familjen.
Viktoria