torsdag 26 juni 2008

Semester!

Torsdag.....

Äntligen!

Nu har vi äntligen fått bussen färdig. Den gick igenom besiktningen. Hurra!!
Vi städade, jag och Desireé. Håkan fixade fast kofångaren och bytte oljor. Lite små fix innan besiktningen. 14.45 var det dags.

Innan det var dax för nästa grej, var jag till gubbarna på Håkans miloverkstad och gav dom en tårta. Mumsa skulle de få göra, som tack för lånet av lokalen.

Klockan 15.00 skulle jag även till Jonas (läkaren). Jag var tvungen att göra något!
Har nu gått på starka värktabletter den senaste tiden. Jag har så fruktansvärt ont i både rumpa och fötter. Sjukskrivningen blev i första hand till den 16/7. Får se om det behövs mer sedan, kanske hinner man vila upp sig.

Mormor fick också ta sig en titt i bussen innan det skulle bli avfärd mot Rundvik.

Packning stod på schemat.
Gud vad det är mycket som måste packas!!!!!!!!!!!!!!!
Vi kom inte iväg förrän 01.20. Så turen blev inte så lång, vi kom oss i väg och det var de viktiga. Skuleberget nedanför Ö-vik.



Kram Anna

Inga kommentarer: