söndag 22 juni 2008

Bio!!!

I dag har vi satt upp saker i gungställningen, en repstege, två ringar och ett rep. Det ska också bli två "vanliga" gungor och en babygunga. De ska ju alla få ha kul.

Det blev även en sväng till Camilla för att hämta potatissalladen som vi glömde på midsommarafton. Jag ersatte även ett par hörlurar som Filip sägs ha haft sönder.

Marielle var också här på besök, det blev en liten stund men dock.

Gustav och Viktor har åkt skateboard i dag.

Gustav ville leka med Hampus men han var inte hemma. Mathias ville komma istället och det gick bra.

Jag har sytt gardinen till köksdelen i bussen. Det blev en sorts rullgardin som man får rulla upp för hand, ganska bra blev den. Jag lyckades också sy en hållare för toapapper. Rätt så hyfsad den också.

Mitt var det var ringer Moa och frågar om vi ville gå på bio. Hmm!
Det var ju ett tag sedan vi gick på bio jag och Håkan, så varför inte?
Sex and the city, riktig "tjej" film men faktiskt jätte bra. 2 timmar och 20 minuter lång.
Som tur var hade Håkan sett några avsnitt av serien och var därför lite insatt.

Vi fick åka med ungarna till mormor. Hon var dock inte hemma just vid tillfället, vi försökte få tag på henne hela eftermiddagen men det gick inte.

De fick ringa på mobiltelefonen, vi hade den på tystläge om det skulle vara något. Vi kände oss tryggare med vetskapen om att de var nära om det skulle vara något. I Rundvik hade vi inte velat lämna dom, det hade varit för långt om det skulle hända något. Mormor lyckades faktiskt ringa innan vi gick in på bion, hon skulle bege sig hemmåt Skrattandes!!!!!

Hon hade varit på dejt hela dagen och fått fel på telefonen????? Frivilligt eller ofrivilligt? Hahahahahahaha!

Ont i arslet så in i h*vete!!!!!!!! Sitta på bio så här länge var inte skönt. Treocomp och sova det är min medicin just nu.

Sovdax för familjen.....god natt!

Kram Anna

Inga kommentarer: