tisdag 10 juni 2008

Skolavslutning!

Jippi, sommarlov för Gustav!

I dag fick Gustav ta det lugnt, vi åt frukost som vanligt med Desireé och Viktor. Sedan gick han och la sig i våran säng och myste. Gullungen!

Gjorde inte mycket på förmiddagen och vi åt tomtegröt till lunch. 12.45 hämtade vi Viktor vid skolan, han slutade tidigare i dag.

Jag ringde till sjukvården i dag igen.....Det kanske lossnar nu...äntligen!!!!!!

Fixade tårta till avslutningen. Det blev en med dubbla tårtbottnar, banan, marsan, hallonsylt och grädde. Den blev riktigt god!

Till middag blev det korv, potatismos och senapssås. Vi hade inte lång tid på oss och äta, så "snabb" mat fick det bli.

In i bilen bråttom, bråttom och i väg......

Vad söta alla barn är, uppklädda till tänderna. Puss på er!!!!!

Det var en jätte fin avslutning, och goda tårtor, tror jag. Det blev bara en liten bit av min egen tårta men alla andra mumsade glatt. Kände mig nästan äcklad.

Håkan har kommit hem med goda nyheter bussens bromsar är nu lagade. Jippi!!!! Hurra!!!!
Men tyvärr kom lite tråkiga också elen är inte riktigt som den ska, hoppas att Johan kan fixa det!!!

I morgon åker min kära make till Skövde och blir borta till torsdag kväll. Taxin kommer tidigt som f*n. Men hoppas att han kan kliva upp ändå.

Nu sitter vi och pratar lite och slö tittar på matchen mellan Sverige och Grekland, två mål har det hunnit bli i skrivandets stund ca 22.15.

nu ska här slöas lite till och sedan sovas.........

Kram Anna

Inga kommentarer: