tisdag 24 juni 2008

Resan närmar sig!

Snart får vi åka ut och resa med bussen, vi håller på att längta ihjäl oss!!!!!

Vi har avklarar ganska mycket i dag.
Morgonen började med frukost och sedan filmtajm. Gustav ville så gärna att Håkan skulle få se på filmen vi hyrde. Det blev lite sent i går därför fick det bli på morgonen.
Vi monterade upp gungorna som Håkan köpte i går. Vad kul ALLA ungarna tyckte det var!

Sedan åkte Håkan till stan och fortsatte att jobba med bussen. Han byggde ett cykelställ, monterade in el-prylarna och införskaffade plåt till golvet.

Vi åkte en sväng till Nordmaling, på Forslunds och Sjöbergs.
Parisare till lunch. Mums!

Till middag blev det den efterlängtade "Kina"-maten. Gud så gott!!!!!

Efter det blev det en sandlåda byggd på gården. Super bra!

Det känns JÄTTE bra i förhållandet mellan Håkan och mig nu. Vi har haft det upp och ner under alla dessa 12 år tillsammans, men nu tror jag att vi äntligen har förstått varandra.
Jag älskar dig! Puss!!!!

.............................Hmmmmmmmmmm!

I en domstol blir alla hörda, eventuella vittnen, den anklagade och den som är målsägande. Ingen döms på förhand.
Eller ska vi ha ett samhälle som i stället burar in och slänger bort nyckeln, utan att veta om det var rätt eller fel?

Jag bara undrar......................

Det går väldigt fort att dömma, men det tar tid att förlåta!

Alla är vi olika ( det är väl tur det!). Acceptera varandra som de är! Den enda man kan ändra på är sig själv, man kan aldrig förändra någon annan!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag när vi var på Ica i Nordmaling, tillät jag en kvinna att gå före i kön. Hon hade bara en vara.
Hon sa till expediten: "Den här kvinnan var så snäll som lät mig gå före, mycket snällt!"
Min kommentar blev: "Jag får säkert igen det någon gång!"
Kvinnan blev nästan chockad av mitt svar. Hon såg förvånad ut över att man kunde bjuda på sig själv så.

Det är mitt sätt att leva!!!!

Kram Anna

Inga kommentarer: