torsdag 5 mars 2009

Stan!

I dag har det blivit Umeå i princip hela dagen.

På vägen in till Umeå, blev det ett kort stopp i Nordmaling för att lämna av Viktor hos Nathalie (tjejen hans).
Dessi följde med oss till Umeå och blev av släppt i centrum där hon skulle möta upp en kompis. Hon skulle sova över hos henne också.

Håkan, Gustav, Filip och jag åkte sedan till Great Eastern för att äta lunch. Det var länge sedan vi var och åt på "kina", riktigt mumsigt. Tyvärr blir jag ganska fort mätt, synd då det finns så mycket gott att äta! Men det gör ju inget, eftersom jag vet vad det beror på.

Sedan åkte vi en sväng runt i stan. Det blev Barnens hus, Ohlssons tyger, Kupan, Rusta, Myrorna och sedan............sket Filip diarré! Då var det bara att åka till mormors lägenhet. Som tur var tog Håkan med nycklarna "uti fall att" det skulle hända något. Tur att han gjorde det!

Vi tvättade av honom och då när Gustav ringde till mormor för att säga att vi var där, då kommer hon! Pojkarna fick stanna där då Håkan och jag åkte på Ica Maxi och STOOOOOOOOOOR handlade. Det blev en vagn som var rågad, lastad även under och med en slutnota på ca 2800:-. Vi tog även en sväng förbi returmarknaden som finns bredvid.
Mycket skönt att vara bara vi två för en gångs skull!

Vi var hemma 19.50!!!!

Det var bara att packa in maten och sedan försöka att få i sig något att äta.
Som tur var fick jag se Medium, ett program som jag tycker är ganska bra.
Nu är det sängen som gäller.......

Kram Anna

2 kommentarer:

Vickan sa...

Skönt att ni börjar vara friska nu. Men det verkar som om Filips mage ännu är känslig. Stackarn.
Ha en skön helg, kram!

Yvonne sa...

Skönt att Mormor finns!!!
Kul för er också att bara ha dom "små" barnen en stund!
Kram moster!