måndag 2 mars 2009

Inte riktigt bra än...

Tyvärr fick vi lite bakslag....
Filip spydde lite på förmiddagen och bajsade diarré.
Dock blev han piggare under dagen och kunde gå omkring och dola på. Han har faktiskt fått i sig en hel del, mest drycker av olika sorter.
Ska inte detta få ett slut!!!!!!!!!!

Håkan har varit på jobbet en sväng. Han var snäll och lät mig få sovmorgon och åkte därför lite senare än vanligt. Chevan blev besiktad i dag, det fanns en tid på Ersboda bilbesiktning. Skönt att ha det bortgjort. Under dagen köpte han medicin och drycker med "nyttiga magbakterier".

Vi andra har bara varit hemma. Det går ju inte ta sig för något då barnen är sjuka.

Jag såg på vädret på TV, förhoppningsvis ska det inte bli så mycket snö de kommande dagarna. Ganska skönt för jag börjar bli tokig på all snö.

Nu på kvällen kom det en till spyning för Filip, men han fick lite välling och tydligen klarar han inte av det än. Det är bara att återgå till ruta ett!!!

Nu måste jag avsluta...

Kram Anna

1 kommentar:

Sanna sa...

Ja jag skulle nog följa Viktorias råd angående vällingen Anna... ;)Var STRIKT med dieten nu! Hans mage är ju jättekänslig efter denna pärs...
Kram!