söndag 29 mars 2009

Seg!

I dag är det en sådan dag som man bara ska slappa, och det ska det bli!!!

Håkan stoppade in en tjälknöl i ugnen i går kväll. Så det fick bli kött och potatisgratäng till middag. Även tomat-sallad och sås. Mums!!!

Jag fick möjlighet att vila en stund på eftermiddagen. Skönt! Det behövdes för jag känner mig inte helt frisk ännu. Hoppas bara att det försvinner snart, börjar att vara riktigt less....
Jag är fortfarande så pass täppt att rinexin är ett måste.

Det blev sotning av pannan, handling och kasta sopor till återvinning. En del sysslor som är ständigt återkommande....

Dessi och Viktor har varit ute och sprungit. Bra!

Gustav har tagit det lugnt. Jag vill att han ska bli frisk så att det kan bli skola i morgon.

Sov sött....

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Vad skönt att ni fick en lite lugnare dag och att det börjar ge med sig med förkylningen nu.

Jag har en fundering - hur gjorde ni med Filip och hepatit-vaccin när ni var till Turkiet? Vi är i valet o kvalet om vi ska ge William det innan vi åker...
Sköt om dig!