torsdag 19 mars 2009

Ärende!

I dag blev det mycket...

På morgonen ringde service-killen som skulle fixa datorn. Skönt nu skulle den bli lagad!
Han kom efter bara någon timme, han skulle ändå till Ö-vik så det passade ju bra.

Det gick ca 30 minuter från det att han ringde, så ringde även Dell.
Vilka idioter det finns!!!! Han tyckte att detta som vi har upplevt med datorn var naturligt och det var bara att acceptera.....
Det är tur att vi har Högkvarteret i ryggen i denna fråga så sista oret är inte sagt.
Fortsättning följer....

Nu har han lagat den och vi får se hur länge det varar.

Jag fick ytterligare besök under dagen så det blev lite stressigt att komma iväg till stan.

Det fick bli snabb lunch och sedan åka och hämta Viktor på skolan.
Jag lämnade barnen hos mormor som var ledig i dag. Dessi skulle gå dit efter det att hon slutade skolan.
Håkan och jag åkte sedan och gjorde det vi skulle......

Jag pratade även med Erik (min bror) under dagen. Vi har fixat mormors present.....hoppas att hon blir glad!

Vi kom hem ganska sent, det fick bli middag vid 19.00 tiden. Jenny kom förbi en sväng också, kul att se henne det var ett tag sedan.

Slut för i dag.....

Kram Anna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Hoppas Mamma får en fin uppvaktnig ! det är hon värd!
Ha det bra1
Moster