lördag 14 mars 2009

Final!

Då har man sett melodifestivalen....
Det är konstigt att vissa låtar blir bättre med tiden. En favvo som jag har är Sarah Dawn Finer, helt otroligt bra låt!!! Även Alcazar är super.
Den låt som får äran att åka till Moskva med Malena är också bra, lite udda och kul. Hoppas att det går bra för henne! Måste nog fixa skivan ändå......

Håkan har tävlat uppe i Gällivare, han kom 4, av hur många vet jag inte. Tydligen hade han tänkt sig för och tagit det lugnt. Bra!!!!...för en gångs skull. Resa gjorde han inte för tävlingens skull utan att få möjligheten att träffa tävlings kompisarna. Kul! Jag unnar honom det.

I dag har vi varit i stan...
Handlat och tittat. Jag hittade jätte fina glasburkar på EXPO för endast 99:-/set om 3 st. Super nöjd!!!! Det blev lite lördagsgodis också som vanligt och mat.
Vi åt lunch på McDonalds, 3 sallad med grillad kyckling och 2 barnboxar. Mums!!

Till middag blev det chile con carne. Det var ett tag sedan vi åt det. Jag kryddade lite extra i tallriken och det kan jag lova........det kändes!!! Men gott!!!!

Nu är alla barn uppe och gör sig i ordning för sängen. Själv ska jag bara skriva färdigt detta och sedan kasta mig i säng. Skönt ska det bli!!!!
Vi ska ju städa i morgon, det kan behövas krafter då......

Nattis alla.....

Kram Anna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Min favorit vann!Kul!
moster