tisdag 24 mars 2009

Gustavs tur att stanna hemma!

Ja ha.....morgonen började fint.

Jag hör hur Gustav kräks i sitt rum. Det är mest vatten och två ordentliga slemklumpar. Han kräktes av att det blev för mycket i halsen helt enkelt. Då fick han stanna hemma....

Håkan och jag är inte heller riktigt friska. Denna dag är nog min sämsta. Fryser och svettas om vartannat. Fy vad jag är less!!!!!!!!

Vi är fyra sjuklingar hemma idag.

Dessi känner sig ganska pigg ändå, hon tränar som vanligt.

Viktor börjar att bli friskare. Han har kört igång med träningen lite försiktigt.

På kvällen blev det ännu sämre för mig. Jag började att frysa som bara den. Fick gå och lägga mig i sängen. Filip följde med. Det är inte ofta jag har möjlighet att lägga mig då jag är sjuk, det är alltid något som måste avklaras eller någon annan som kommer före, även fast jag kan vara den som är sjukare. Irriterande!!!! Men nu.....

NU VILL JAG BLI FRISK!!!!!!!!!!

Kram Anna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Så tråkigt att ni är sjuka igen!
Konstig förkylning detta.Jag har varit inne i tre dar nu också,ont i ett öra och snuvig och frusen så in i norden.Det verkar bara gå fram och tillbaka.Men det är ju jobbigare när barnen är sjuka också.
Krya på Er allihopa nu!!!!
moster