onsdag 18 mars 2009

Altanen!

I dag har det blivit en hel del plockande här hemma. Jag förstår inte hur mycket saker som kan finnas i ett hem?!

Efter skolan i dag följde Julius med hem igen. De kom betydligt senare hem än vanligt. De slutar 12.40 men klockan var nog 13.15 innan de var hemma hos oss. Hoppas bara att de har haft det roligt i pulkabacken under eftermiddagen och att det berodde på det.

När Viktor kom hem skottade han och jag (och Filip) av altanen från all snö och is som har legat där. Sedan ställdes möblerna i ordning. Skönt att man kunde göra det, då känns det som våren har kommit!!!

Det fick bli soppa med nudlar i dag till middag. Inte det minsta inspirerad.....Jag har ingen fantasi att laga mat!!!!!

Håkan och jag har röjt lite i källaren. Skönt att få fint även där! Vi fyllde på pellets, flyttade undan vikter och annat plock som ligger framme.

Jo....vår bärbara dator har gått sönder igen!!!!! Jävla måndagsexemplar!!!!!!!Vi får se var som händer. Nu sitter jag alltså vi gammelhärken här uppe, går som klockan eller är det som tåget.....skit samma, den FUNGERAR i alla fall!!!!
Det var i december han var här och bytte delar i den och dess för innan 11 månader sedan. Fy vad jag är less!!!

Nu måste jag sluta...det ska hända roliga saker i morgon men det får ni veta om framöver....

Kram Anna

Inga kommentarer: