onsdag 25 mars 2009

Kanske en vändning.....

I dag har Filip varit lite bättre, hoppas nu att det går åt rätt håll!!! Håll tummarna!

Jag fick vila en stund i dag, det var väl behövligt! Efter denna vilostund kändes de bättre, jag kände mig piggare än i går när jag vilade.

Jag tänkte få ut sjukan ur huset.... så alla kuddar tvättades, täcken hängdes ut och sängkläder byttes. Jag tvättade även överdraget på vår bäddmadrass. Det vädrades lite på övervåningen också. Hoppas att det har gjort lite nytta bara.....
Kuddarna har inte hunnit torka ännu så det får bli provisoriska i natt.

Det blev några tvättmaskiner i dag, men det är skönt att få bort dom så fort som möjligt.
Vikande får bli i morgon.

Vi är fortfarande fyra sjuklingar hemma.
Håkan och Gustav var en sväng till affären i Nordmaling. De köpte lite "onödigt" så att man blir fortare frisk. Det är gott att unna sig något som man VILL äta när man är sjuk.

Hurra, hurra, hurra!!!! Grattis Vickan! Hoppas att du har haft en underbar födelsedag och att du har fått lagom med tårta.....hi hi.

Lite funderingar.....
Hur vill man att en relation ska fungera?
Oavsett om man är barn-förälder, vänner, kille-tjej, farfar-barnbarn osv.....

Ärlighet
Respekt
Tillit
Trygghet
Humor
Uppskattning
Man måste kunna kritisera och säga ifrån

Det finns säkert fler saker....kommentera gärna om du har fler saker du vill se i en relation.

Nu ska jag se färdigt på TV.....god natt!

Kram Anna

2 kommentarer:

Vickan sa...

Tack tack snälla Anna! Jag fick en trevlig födelsedag med tårta. :) Mmmm så gott när man äter det så sällan. :)
Skönt att höra att ni är på bättringsvägen!
Kram

Sanna sa...

*håller tummar och tår*
Nu är det dags att ni blir friska!
Kram & trevlig helg!!