fredag 27 mars 2009

Fix i köket!

Det blev lite dammsugning i dag. Det var mycket nödvändigt!!! Hela huset fick sig en omgång.

Efter det fick det bli lunch för sjuklingarna på Frasses. Själv åt jag inte mycket men Filip åt en hel del. Det märks att han börjar att bli frisk.

Lite handling på affären och sedan hem.

När vi kom hem fick jag ett ryck och möblerade om här hemma. Denna gång fick det bli i köket.
Mycket bra faktiskt! Det blir lite roligare att få göra om lite här och där, som ett nytt hem!
Bordet hamnade mitt på golvet och bänken som stått i matsalen fick nu ta plats i köket. Soffan vi har haft i köket få tills vidare stanna i matsalen. Mysigt!!!

Pierre, Magdalena och Erica var förbi en stund. Det var ett tag sedan vi sågs nu men det är ju inte så konstigt när sjukdomarna bara har löst av varandra. Hoppas nu att jag hinner bli av med näs-täppan innan det är dax för pollen-allergin att få fäste. Blääääää!

Vi såg Magnus Samuelsson vinna Let's dance. Helt otroligt! Jag tyckte nog att Laila var bättre men han är ofta en publikfavorit så det är ju inte så konstigt. Grattis!

I morgon är det kalas på G. Ännu en helg med massa tårta!!!! Gott!! *ler*

Sov nu gott alla kära läsare.....

Kram Anna

Inga kommentarer: