fredag 25 juli 2008

Sjukhuset!

I dag blev det att åka och hämta en akutremiss hos Jonas för Håkan.
Han skickades till akuten och kirurgen.
Lång väntan på nya provsvar (samma togs dagen innan) och röntgen. Vid ca 21.30 ringde Håkan och berättade att det var en cysta på ena njuren.
Dock var det inte livshotande som det såg ut nu, men men vet ju aldrig!

Cystan satt tydligen "bra" till och skulle gå bra att operera. Njurfunktionen skulle inte bli nedsatt.
Operationen skulle ske inom snar framtid, vad läkaren menade med det vet jag inte!
Får nog mer info i morgon.

Mormor och Kjell var upp till honom och höll han sällskap en stund men besöket blev inte långvarit eftersom han skulle på ytterligare en röntgen.

Medan han var på sjukhuset var vi andra på Plantagen och köpte lite blommor. Fina, och jag hoppas att de håller länge! Sensommar och höstblommor fick det bli.

Lite lunch på Restaurang Maria på Mariehem. Mormor bjöd. Tusen tack!

Lämnade även barnvagnen till Länsförsäkringar och hämtade Desireés skinnjacka på saneringsfirman.

Vi var även på Ica Maxi och fyndade lite. En tunika, regnrock, fotoalbum, lite tidningar och choklad

Sedan var vi upp till Håkan som hade hamnat på kirurgavdelningen och var mycket drogad. Han hade fått mer ont och hade då fått morfinsprutor.

Jag älskar dig Håkan!!!!!!

Hoppas att du inte behöver ha så ont, vi saknar dej!!!!!

Tusen kramar och pussar.........

Nu är det dax för sängen och lite sömn.....om man nu kan sova.....

Kram Anna

3 kommentarer:

Vickan sa...

Men herregud! Jag blir helt chockad att det var så allvarligt med Håkan! :(
Jag håller alla tummar jag har att allt ska gå bra och att han får operera så fort som möjligt.
Kramar till er alla och hälsa Håkan att vi tänker på honom.

Yvonne sa...

Kära nån!
Hoppas det går bra för Håkan.
Tänker på Er-Hälsa honom så mycket!
BAMSEKRAMAR!!!från Moster

Desireé sa...

Så himmla skönt att pappa fått komma hem!!! :D
Jag känner att allt kommer att bli bra, hoppas hoppas!!
Kramar Desireé <3