tisdag 1 juli 2008

Semester!

Tisdag..........

Dagen började inte bra.........

Jag vaknade med värsta migränen och trolig vätskebrist.
Illamående, yr och lealös.
Vi var ändå tvungen att fortsätta hemåt......

Vi hade vaknat ganska sent 09.20, alla var utmattade. Frukosten skulle stänga 10.00, barnen rusade iväg för att äta medan Håkan fick ta hand om mig. Tack för att du hjälpte mig!!!!!

Håkan kunde slänga i sig lite frukost och sedan begav det sig.....
Mycket illamående fick jag ändå bege mig ner till bilen.
Byxorna vi köpte dagen innan till mig hade en larmgrej kvar på sig. Så Håkan fick åka iväg och fixa bort larmningen på ett annat Ica i Örbro. Mycket gorm!!!!!!!!!!!!!!!!

Sovandes i bilen fortsatte resan.
Barnen var/är mycket duktiga! Ni är alla otroliga som har fått utstå så mycket!
Två matstopp, Burger King i Västerås och McDonald´s i Söderhamn. Själv fick jag inte ner mycket, illamående fortfarande.
Piss pauser blev det också.

Väl hemma, ca 22.50.Vi var trötta så sängen fick det bli.

Kram Anna

Inga kommentarer: