onsdag 28 maj 2008

Sjukgymnast besök!

Vår minsting har börjat att vakna lite senare nu några dagar, hoppas att det håller i sig.
Gustav har gått i skolan som vanligt i dag och Hampus fick sedan komma och leka.

Desireé och Viktor slutar tidigt varje onsdag.
I dag passade det utmärkt att de kom hem tidigt då jag och Håkan skulle besöka sjukgymnasten. Jag vill att Håkan skulle vara med för det är han som kan förstå sig på kroppen. Själv har man inte riktigt koll på alla muskler och ben mm.
Jag hade mina aningar vad det kunde vara, och det stämde!
Den där lilla biten som sitter längst ner på ryggraden, svanskotan gör så fruktansvärt ont. Jag kan inte sitta ordentligt och pågrund av ont i fötterna (början till hälsporre) kan jag inte gå ordentligt. Av allt detta har jag nu fått ont i ryggen till råga på allt. Måste kontakta läkare för att eventuellt få spruta med cortison och smärt stillande.

Ja, den som lever får se vad som händer.....

Lost är i kväll, Jippi!!!

Tack snälla Håkan som följde med, jag älskar dig!!!!!!

Kram Anna

Inga kommentarer: