fredag 23 maj 2008

Ännu en ny dag!

Idag vaknade man 04.44 av samme son, nya jordfräsen. Han är gullig men ibland skulle någon annan kunna få låna honom på morgonen...ha ha.
Ja, så är det att vara småbarns förälder antar jag.
Mitt försök att mörklägga sovrummet med nya gardiner hjälpte tydligen inte,suck!

Såg på TV igår att Charlotte kom vidare. Bra jobbat! Kanske får vi stå för melodifestivalen nästa år, vem vet.

Idag ville 6 åringen gå till skolan, det skulle bli pizza till lunch och det kunde han ju inte missa.
De skulle också se på film om jag hörde rätt, då jag lämnade honom. Kul!

Fint väder är det också, glad i både kropp och själ känner man sig...
Det är konstigt att vädret kan påverka så mycket.

Snart är det lunch för mig och lille man, undra vad det ska bli för något gott den här gången???
Dålig fantasi och tomt kylskåp, vad gör man?

Inget bråk med det stora barnen på morgonen, känns skönt. Kanske får man behålla lugnet i dag...

Maken kollade med bilfirmor angående att byta in den nya bilen till något annat, kanske går det om vi har tur.

Undra när gräset ska börja att visa sig, vi sådde ny gräsmatta för att tag sedan och jag vill att det ska hända något NU!

Vår minsting har kommit på en ny lek, gömma sig bakom gardinerna i matrummet, jätte kul!
Snart kommer väl gardinstången ner???????

I dag blir det lite roligare middag, kött och kanske klyftpotatis...mums!

Har ringt till sjukhuset igen, samma svar... Vänta! Återkom när strejken har slutat! Vi vet inget!
Förbannad blir man...MORR!!!!!
Varför måste detta hända just nu?
Sjuksyrrorna ska ha mer i lön, fatta detta politiker! Vi vill ha tillbaka vår sjukvård!

Nä, nu måste jag sluta, lunchen kallar.........

Kram Anna

Inga kommentarer: