torsdag 22 maj 2008

Ny på detta!

Jaha, då var man igång med det här också...

Tänkte att det kunde kanske vara roligt att skriva av sig, det är väldigt många som har anamat detta.



Idag har det varit fullt upp...

Vaknade ca 05.00 av att lille man knorvar runt i sängen. Maken är snäll och går och gör en flaska välling och matar honom innan han ska till jobbet. Sedan är det bara att vakna, morr...

Ringde till försäkringsbolaget angående återbäring.

Pratade med Gällivare sjukhus och Lycksele sjukhus angående vårdgarantin och köerna till ingreppet...jag talar om vad det gäller senare. Vilka fruktansvärda telefonköer man alltid hamnar i, jag blir så j*la less.

Bråk med bonus sonen på morgonen - en massa sms till maken.

Byte av sängkläder i dubbelsängen.

"VSB" 6 åringen stannade hemma kände sig hängig, snorig och ont i örat...bara det inte blir öroninflammation.

Också min lilla raring så klart, han fyller snart ett och är ett barn med bus i blicken och ett leende på läpparna.

Bonus dottern kommer hem efter en heldag på stan med klassen, klassensdag. Bara varit med klassen och myst.Frossat i pizza och kollat på examenskläder med kompisarna.
I kväll ska hon sova hos en klasskompis, för att i morgon tillsammans med henne spöka ut sig, stilbytar dag. Hiphoppare tror jag att hon skulle vara.

Maken gjorde middag, ugnspannkaka. Lätt och gott, kanske inte vad jag drömde om men ändå...

Plocka leksaker, laga lunch, plocka undan lite disk, byta gardiner i vårt sovrum, ja man har

Alltid fullt upp


Kram Anna

Inga kommentarer: