lördag 2 januari 2010

Nytt år!

Vad har era nyårslöften blivit????

Själv avlade jag inget med erfarenhet att det inte brukar hållas.
Känner ni igen.......bantning, hushålla med pengar, resa, mer miljömedveten osv. Listan kan bli hur lång som helst.
Nä, ta året som det kommer bara.....
Själv kommer jag att värna om relationen till nära och kära. Kanske skapa nya kontakter, vem vet.

Nyårsafton blev lugn och stilla, hemma med familjen. Filip somnade tidigare på kvällen och själv gick jag och lade mig strax före 12 slaget. Mådde inget vidare. Håkan och Gustav sköt raketer och smällare. Jag hörde hur kul Gustav tyckte att det var.

Ganska kul ändå att det ringde och messade en hel del människor till oss under kvällen. Det är väl ett tecken på att det finns några där ute som bryr sig om oss trots allt.....*myser*

I går röjde vi lite. Håkans garderob, Gustavs leksaker mm. Skönt att göra sånt, man känner sig lättare på något sätt??!!! Fler ställen ska få sig en omgång.....

Nu är det lördag och dagen flyter bara på. Vi måste inhandla lite till kalaset i morgon för Gustav.
Tänkte eventuellt baka lite....om jag orkar....

Ha det bra alla läsare där ute....
//Kramar Anna

2 kommentarer:

Magdalena sa...

God fortsättning på det nya året vi bara slappar i soffan och ser på det som erbjuds på tv.

Ha det så bra så ses vi snart!

viola sa...

Förnuftigt att inte avlägga nåt nyårslöfte. Man håller som sagt ju dom aldrig. vi syns och hörs.