måndag 6 april 2009

Stor familj!

Då sitter man åter igen bänkad vid TV:n och ser på familjen annorlunda. Helt otroligt vilket tålamod, vilken ork. Jag beundrar dom.
Många kan tycka att de har ju själv satt sig i situationen, och det är ju riktigt men vilka underbara människor. Hel mysigt att ha så stor familj. En sådan skulle jag också vilja ha.
Vi får väl se vad som händer.................eller räcker det?!
Synd att detta var sista avsnittet.......

I dag har vi äntligen varit på utvecklingssamtal för Gustav. Jag, Gustav och Filip. Gustav är mycket positiv till allt vad gäller skolan. Han är duktig och flitig. En super kompis och omtyckt.
Bara bra omdöme alltså. Vad stolt man blir som förälder!

Till middag gjorde Håkan pannkaka. Gott, men för mig blir det i mäktigaste laget även fast jag inte äter mycket alls.
Eftersom det inte blev mycket tillmiddag fick det bli en liten bit räkmacka. Mums!

Nu ska jag avlösa Håkan, Filip sov sen middag därför är han uppe än.

Morsning!!

Kram Anna

Inga kommentarer: