tisdag 1 december 2009

1:a december!

Helt otroligt.....
flera inlägg under bara några dagar!!!!!!

I går blev det bullbak ca 18.00 på kvällen. Hela familjen var med och bakade. Super kul!!!
Fyllningen bestod av mandelmassa, smör och florsocker. Har aldrig provat det förut men det blev JÄTTE GOTT!
Håkan mumsade i sig nåååååågra sedan....
Pojkarna gjorde med kanel, socker och smör. Mycket söta små bullar.

Nätterna har inte varit det bästa nu för tiden. Sovit dåligt, rastlös, ont och hungrig. Storstädning vid 03.00 är inte att tänka på men, helt möjligt eftersom jag har så svårt att sova. Knepig har man blivit på kuppen under denna graviditet.........

Måste passa på att gratta Johan och Kristina som har gått och gift sig i fredags. Grattis!!!!!

Nu under dessa dagar går man bara och vääääääääääntar!!!!! Fy och blääää!
Vill att väntan ska vara över och man får börja att bli normal igen.

Undra vad man ska köpa för julklappar till de som är kvar.....alla har ju allt!
Paket behöver ju inte vara saker man köper utan kan också vara hjälp med praktiska saker eller egentillverkade saker.
Får se vad det blir......

Nä nu är det snart sängen som gäller, är inte riktigt trött men jag vet att det behövs sömn i alla fall. Som det är nu skulle jag nog kunna vara uppe tills i morgon. Men det får jag nog avstå från.
Snurra mig väl till söms som vanligt...

Sov gott alla söta....

Kram Anna

4 kommentarer:

Vickan sa...

Jag förstår att det är en jobbig väntan, speciellt när du inte får sova på nätterna! Men nu är det nära och snart är bebisen ute. Så spännande!
Ha en fin andra advent! *kram* o hälsa familjen

Vickan sa...

GRATTIS Anna! Så roligt med flickan. Jag hoppas allt gick bra o att ni båda mår bra nu.
*kramar* till hela familjen

Sanna sa...

GRATTIS!! Hoppas allt är bra med er alla.... *kram*

Sanna sa...

Nu vill vi allt se bild på nytillskottet ju! :-D